Microsoft 365 Office

Työskentele tuottavammin paikasta riippumatta.

Microsoft Office 365 pitää sisällään kaiken, mitä yrityksesi tarvitsee, yhdellä kuukausimaksulla. Lisäksi asennukset, integraatiot, tuen ja koulutuksen saat meiltä suoraan.

Outlook, Word, Excel, PowerPoint ja OneNote aina ajantasaisina työpöytäversioina Windowsille tai Macille (sekä Access ja Publisher vain PC-koneisiin)

Microsoft 365 Officepalvelupaketit

Keskustele, soita puheluita, pidä verkkokokouksia ja tee yhteistyötä reaaliaikaisesti, olitpa etätöissä tai paikan päällä. Hanki yksi integroitu ratkaisu, joka sisältää Teamsin, OneDrive-pilvitallennustilan ja Office-sovellukset sekä kehittyneet suojausasetukset – yrityksellesi sopivalla hinnalla.

Microsoft 365 Office on saatavilla kolmena erikokoisena pakettina: Business Basic, Business Standard ja Business Premium.

Vertaile paketteja

Microsoft 365Sähköposti & Kalenteri

Microsoft 365 Officen kalenteri ja sähköposti tuovat lukuisia hyötyjä:

  • Sähköpostin isännöinti ja 50 gigatavun postilaatikko
  • Oman toimialuenimen käyttö (omanimi@yrityksennimi.com)
  • Yritystason sähköposti puhelimiin, tabletteihin, pöytäkoneisiin ja verkkoon Exchangen avulla
  • Kalenterin hallinta, sopivien kokousaikojen jakaminen, tapaamisten sopiminen ja muistutukset
  • Helppo kokousten ajoittaminen ja kutsuihin vastaaminen jaettujen kalentereiden avulla
  • Uusien käyttäjäsähköpostien ja mukautettujen komentosarjojen luonti ja poistettujen tilien palauttaminen mistä tahansa

Microsoft Teams -Tehokasta etätyöskentelyä

Tiimit eri puolilla maailmaa tekevät entistä enemmän etätyötä. Microsoft pyrkii pitämään tiimit silti yhteydessä toisiinsa tarjoamalla Microsoft Teamsin mahdollisimman monille.

Teamsilla voit keskustella, järjestää kokouksia, soittaa puheluja, oppia ja tehdä yhteistyötä yhdessä keskitetyssä paikassa.

Käytä verkkokokouksia – Varmista, että kaikkiin kokouksiin voi osallistua verkon kautta, jotta osallistuminen ei ole paikkasidonnaista. Käytä kuvayhteyttä, jotta tiimisi näkee toisensa. Tämä parantaa yhteydenpitoa.

Huomioi kaikki – Useiden osallistujien kokouspuhelussa mielipiteiden ilmaiseminen voi olla vaikeaa. Pidä säännöllisesti taukoja, jotta kysymyksille jää aikaa, ja muistuta osallistujia, että he voivat jakaa ajatuksiaan myös keskusteluikkunassa.

Tallenna kokoukset – Kun aloitat kokouksen, valitse ”Tallenna”. Tällä tavalla tiimin jäsenet, jotka eivät pääse mukaan, voivat katsoa kokouksen myöhemmin tai hakea tärkeitä tietoja automaattisesti luodusta pöytäkirjasta. Tällä tavalla ihmiset voivat tarkistaa helposti asioita.

Pikaviestintä – Pidä yhteyttä tiimin kanssa työskentelypaikasta riippumatta.

Vähennä tarpeetonta sähköpostia – Siirrä ylimääräiset vastaukset ja vahvistukset pois viestiketjuista ja nopeisiin keskusteluihin, joihin ne kuuluvat. Jaa helposti kuvia ja tiedostoja tietyn henkilön tai koko tiimisi kanssa.

Pidä tiimisi keskittyneenä – Järjestä keskustelusi, tiedostosi ja sovelluksesi yhteen paikkaan, niin tiimisi pysyy ajan tasalla riippumatta siitä, ovatko he organisaatiosi sisä- vai ulkopuolella. Määritä yhteistyön osanottajat rajoittamalla sitä, ketkä tiimin jäsenet näkevät tiettyyn aiheeseen liittyvät keskustelut ja sisällön.

Kysy lisää myynnistämme!